Dažniausiai užduodami klausimai

  • Jeigu tarp dažniausiai užduodamų klausimų Jūs neradote atsakymo į Jus dominantį – parašykite mums ir mes atsakysime. Gali būti, kad mūsų atsakymas bus aktualus ir kitiems pirkėjams.

    Per kiek laiko pristatoma prekė?

    Prekė siunčiama paštu, registruota siunta. Lietuvoje tai truks 5 – 10 darbo dienų, o užsienyje – iki 20 darbo dienų.
    Jeigu Jums prekė reikalinga labai greitai, susisiekite su mumis, ir mes pasistengsime rasti visiems priimtiną sprendimą.

    Ar galima grąžinti prekę?

    Visų prekių (diskų) kokybė patikrinta. Grąžinti galima tik tuo atveju, jeigu naudojantis kompiuteriu, ar DVD grotuvu diskai neatsidaro, arba buvo pažeisti siunčiant pirkėjui (praktiškai tai neįmanoma).
    Visais kitais atvejais diskų grąžinimas negalimas, nes šios rūšies prekė priklauso tai kategorijai, kuri nėra grąžinama.

    Ar tiesa, kad ši prekė – kursai (diskai) - yra geri ir su jais galima mokytis anglų kalbos?

    Taip. Mes garantuojame šios produkcijos kokybę ir patvirtiname, kad su šių programų pagalba Jūsų vaikas iš tikrųjų galės išmokti anglų kalbos ir pasieks puikių rezultatų. Mes specializuojamės anglų kalbos dėstymo srityje virš 30 metų ir tiksliai žinome, ką galima pasiūlyti Jums ir Jūsų vaikui.

    Ar prie diskų yra instrukcijos?

    Taip. Yra instrukcijos ir rekomendacijos naudojimui, instaliacijai ir t.t., kurie įrašyti į pačius diskus, bet Jūs visa tai kiekvienai prekei galite rasti ir mūsų el.puslapyje skyriuje „Instrukcijos“.

    Ar galima gauti programų ar kursų demo versiją?

    Kai kurias demo versijas mes patalpinome programų (prekės) aprašyme, bet demo diskų mes nesiunčiame. Jūs turite suprasti, kad demo versijos sukūrimas reikalauja didesnių sąnaudų, negu pačios programos sukūrimas.

    Ar Jūs parduodate diskus mokymo įstaigoms?

    Diskus mes parduodame visiems: ir fiziniams, ir juridiniams asmenims. Formuodami užsakymą, Jūs galite pasirinkti, kokiu – fiziniu, ar juridiniu - asmeniu esate.

    Ar parduodate ir pristatote prekę į bet kurią šalį?

    Formuodami užsakymą Jūs matysite šalių ir zonų sąrašą, kur galime išsiųsti prekę, ir kokiu būdu Jūs galėsite už ją apmokėti.

    Kokios apmokėjimo formos egzistuoja?

    Visas apmokėjimo formas pamatysite formindami užsakymą. Skirtingose šalyse gali skirtis apmokėjimo formos. Mes nuolat stengiamės padidinti apmokėjimo galimybes.

    Kokios egzistuoja prekės pristatymo formos?

    Visas pristatymo rūšis ir formas Jūs matysite formuodami užsakymą, nes jos kievienai zonai ir šaliai yra individualios. Mes nuolat didiname pristatymo rūšių kiekį, kad prekė būtų pristatyta kiek galima greičiau ir patikimiau.

    Ar aš galėsiu sekti savo užsakymo pristatymą?

    Taip. Mes išsiunčiame prekes su galimybe pastoviai sekti užsakymo pristatymo procesą.